Svet-Stranek.cz
"...síla a moudrost přírody v kapce oleje..."
Kosmetika Saloos

Obchodní podmínky - důležité informace:"...síla a moudrost přírody v kapce oleje..."

Obchodní podmínky - důležité informace

V následujícím textu naleznete informace týkající se podmínek nákupu v tomto internetovém obchodě.

Jak nakupovat


•Nákup bez registrace - vaše kontaktní údaje se nebudou v e-shopu uchovávat, takže při příštím nákupu je potřeba kontaktní údaje v objednávkovém formuláři vyplnit znovu. Výhodou je, že se Vaše kontaktní údaje nikde v systému neuchovávají a proto jsou naši zákazníci zcela v bezpečí.

Jak objednávat:

•Vyberte si zboží, o které máte zájem.
•Kliknutím na ikonku košíčku bude zboží uloženo do košíku.
•Až bude váš nákup hotov, kliknete si na položku KOŠÍK (nad nabídkou zboží). Zde uvidíte obsah vašeho košíku. Zkontrolujte si jeho obsah, popř. upravte, a pokud je vše v pořádku, pokračujte v objednávce.
•Nyní vyplňte potřebné kontaktní údaje. Povinné údaje jsou označeny hvězdičkou.
•Zvolte si způsob platby - v hotovosti při převzetí (dobírka) nebo bankovním převodem předem.
•Dokončete potvrzení a odeslání objednávky.
•Potvrzení a kopie objednávky vám přijde na vámi uvedený e-mail. V případě jakékoliv nesrovnalosti v došlém potvrzení o přijaté objednávce či v případě, že jste žádné potvrzení nedostali, nás prosím kontaktujte.

Zboží vám bude odesláno jako "balík do ruky" Českou poštou - podmínky dopravy zboží a ceny za přepravu najdete v obchodních podmínkách.

Zboží je vyexpedováno zpravidla do 7 pracovních dnů po obdržení objednávky, nejpozději však do 14 dnů (viz obchodní podmínky).

UPOZORŇUJEME, že v případě nepřevzetí zásilky, tzn. jejího vrácení dopravcem nazpět, je vaší povinností uhradit veškeré nám vzniklé náklady. V takovémto případě vám naúčtujeme vámi neuhrazené poštovné a budeme je vymáhat. Pokud si objednávku nevyzvednete a budete ji chtít zaslat znovu, je to možné jedině po uhrazení platby předem na účet - včetně poštovného za vrácenou zásilku.

Výše poplatku za přepravu zboží se liší podle zvoleného přepravce a podle zvoleného způsobu platby (bankovním převodem předem nebo platbou v hotovosti při převzetí zboží, tj. na dobírku).

Při nákupu zboží v hodnotě nad 2000,- Kč poplatek za dopravu neúčtujeme (týká se pouze České republiky).

Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.



Kupní smlouva


Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s obchodními podmínkami našeho internetového obchodu www.saloos-shop.stranky1.cz a souhlasíte s níže uvedenými obchodními podmínkami – s odvoláním na §273 Obchodního zákoníku.

Kupní smlouva vzniká přijetím objednávky kupujícího prodávajícím. Veškeré objednávky provedené přes nákupní košík - objednávkový formulář, e-mailem nebo telefonicky jsou závazné. Předmětem smlouvy je zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Kupní smlouva je uzavřena formálním potvrzením objednávky prodávajícím.

Objednávka


1. Objednávku zboží vytvoříte postupem, který je podrobně popsán v návodu Jak nakupovat. Minimální hodnota objednávky není stanovena.

2. Po odeslání objednávky Vám bude odesláno e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, kontaktujte nás okamžitě e-mailem (v sekci Kontakty). V případě, že jste toto potvrzení nedostali, znamená to, že jste chybně vyplnili fakturační údaje či chybně uvedli Vaší e-mailovou adresu (nejčastější situace). I v tomto případě nás kontaktujte.

3. Objednávku lze stornovat nebo upravit do dvou hodin po odeslání objednávky prostřednictvím kontaktního formuláře v sekci Kontakty, nebo e-mailem na adresu duskova-aneta@seznam.cz

4. Při nákupu zboží v hodnotě nad 2 000,-- Kč poplatek za dopravu neúčtujeme (týká se pouze České republiky).

5. Všechny ceny uvedené v našem e-shopu jsou včetně DPH.

6. Nabídkové ceny uvedené na stránkách www.saloos-shop.stranky1.cz jsou platné v okamžiku objednání. Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v případě náhlé změny obchodních podmínek výrobce či distributora daného produktu . Ve výjímečných případech náhlé změny ceny nebo možnosti dodání produktu od výrobce (dodavatele) je prodávající oprávněn odmítnout plnění automaticky potvrzené objednávky.

Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu


•Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí nebo nedodává, není skladem nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží.
•O zrušení či změně v objednávce z výše uvedených důvodů budete informováni a další postup bude po dohodě s vámi.
POZOR!!! Vyhrazujeme si právo žádat platbu předem bankovním převodem u zákazníků, kteří nám při předchozí objednávce způsobili ztráty tím, že si doručenou zásilku na poště nevyzvedli a nám se vrátila nazpět.

Doručení zboží a způsob úhrady


1. Zboží zasíláme pouze po ČR (do zahraničí tedy nezasíláme) a to Českou poštou.

2. V objednávkovém formuláři si zvolíte způsob úhrady z nabízených možností:

•dobírkou, tzn. platbou v hotovosti při doručení zboží
•bankovním převodem na náš účet . Jestliže nedojde k uhrazení objednávky do 15 pracovních dnů od jejího učinění, bude objednávka z naší strany stornována.

3. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy.

4. Náklady spojené s balicím materiálem neúčtujeme.

5. V každém balíčku je přiložena faktura, kterou je nutné uschovat pro případ vrácení zboží.

6. Zboží je obvykle odesíláno do 7 dnů po obdržení objednávky (ve výjímečných případech nejpozději do 14 dnů). Snažíme se však o zasílání obratem.

7. Upozorňujeme, že nestandartní balení, tj. více- či méněobsahová balení, skladem nemáme, takže nelze posílat obratem ani na přání. Dodání do 7 pracovních dnů je však i v těchto případech většinou dodrženo.

8. Zásadně posíláme objednávku kompletní, na přání lze vyřídit objednávku i po částech, ale jen v případě, že zaplatíte poštovné i při druhém zaslání.

UPOZORŇUJEME, že v případě nepřevzetí zásilky, tzn. jejího vrácení dopravcem nazpět, je vaší povinností uhradit veškeré nám vzniklé náklady. V takovémto případě vám naúčtujeme vámi neuhrazené poštovné a budeme je vymáhat. Pokud si objednávku nevyzvednete a budete ji chtít zaslat znovu, je to možné jedině po uhrazení platby předem na účet - včetně poštovného vrácené zásilky.

Přeprava Českou poštou:


•Veškeré zásilky od nás odchází nově jako "Balík Do ruky" - více info zde http://www.ceskaposta.cz/cz/sluzby/baliky/cr/balik -do-ruky-id36476/ (odkaz na stránky České pošty)
•Sledování zásilky - od České pošty obdržíte zprávu s číslem zásilky (podmínkou je správně uvedená Vaše e-mailová adresa a číslo mobilního telefonu) a můžete ji sledovat na http://www.cpost.cz - zjistíte tak, kde se právě přepravuje či kde je uskladněna v případě, že vás doručovatel České pošty nezastihl.
•Dle našich smluvních podmínek by měla být zásilka na poště uložena 7 dnů (máte možnost si tuto dobu prodloužit až na 15 dnů na Vaší dodací poště), pak se v případě nevyzvednutí vrací nazpět.
•Zboží vám bude doručeno druhý pracovní den od předání zásilky dopravci (o předání zásilky dopravci dostanete informaci od nás e-mailem generovaným naším webovým programem)
•Výše poštovného je smluvně dojednána s Českou poštou a liší se podle výběru způsobu platby zboží:

Ceny:

- při platbě předem bankovním převodem: 85,-- Kč (včetně DPH)
- při platbě na dobírku (platba zboží v hotovosti při převzetí zásilky): 121,-- Kč (poštovné 85,-- Kč + dobírka 36,-- Kč - vše včetně DPH)


Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti.

Převzetí zásilky - Reklamace mechanického poškození :


Zákazník je povinen při převzetí zkontrolovat, zda obal zásilky není poškozen. V případě, že balíček přijde viditelně poškozen, kdy je tedy předpoklad, že zboží může být poškozeno, nepřebírejte tento balíček od pošty. Dopravce (pošta) s Vámi následně sepíše protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli.

Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Předáváme informace České pošty:

•přepravíme a dodáme zboží do hmotnosti 30 kg po celé České republice
•garantujeme dodání již následující pracovní den po dni podání
•prodlužujeme dobu doručování balíkových zásilek ve vybraných lokalitách, a to až do večerních hodin
•avizujeme doručování Vaší zásilky prostřednictvím SMS zprávy
•umožňujeme sledování cesty Vaší zásilky on-line
Bližší informace o všech typech balíkových zásilek a ostatních službách České pošty najdete na www.ceskaposta.cz .


Kontrola dodávky


V případě, že balíček přijde viditelně poškozen a vy jste tedy s dopravcem sepsali protokol o shledané závadě, sdělte nám prosím tuto skutečnost a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží.

Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost poštovního doručovatele, není možno brát ohled.

Reklamační řád


Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nevhodným užíváním věci, na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, ani na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

Při reklamaci je nutné dodržet tento postup:

•O reklamaci nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám. Zde uveďte jméno, příjmení, adresu a důvod reklamace.
•Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude reklamace vyřízena.
•Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty. Náklady na poštovné se nevrací.


Vrácení zboží


•Zboží je možné nepoužité, nepoškozené, kompletní a v původním obalu do 14 dnů od převzetí zásilky vrátit bez udání důvodu. Zboží musí být zcela schopné dalšího prodeje.
•O vrácení zboží nás informujte telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu v sekci Napište nám.
•Se zbožím musí být vrácena také faktura, bez ní nebude převzetí zboží a následné vrácení peněz vyřízeno.
•Po kontrole stavu a kompletnosti zboží Vám budou peníze vráceny bankovním převodem na váš účet nebo poštovní složenkou (poplatek za poslání peněz, který si účtuje Česká pošta Vám bude stržen). Pro případ vrácení peněz bankovním převodem připište číslo vašeho účtu a kód banky.
•Vráceny budou pouze uhrazené peníze za zboží, nikoliv poštovné.
•Zboží zasílejte jako cenný balík, zásilky na dobírku nebudou přijaty.


Bezpečnostní ujednání


1. Ochrana osobních dat
- provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů on-line, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám.

2. Všechny nabízené produkty jsou v České republice legální. V případě nesprávného použití neneseme žádnou zodpovědnost.


3.Zákony a předpisy:
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
- zák. č. 455/1991 Sb. o živnostenském podnikání


Upozornění:


1. Nakupovat v našem internetovém obchodě smí pouze osoby starší 18 let.

2. Nákup zboží je možný pouze přes internet.

Děkujeme vám za přečtení těchto obchodních podmínek. Další dotazy rádi zodpovíme e-mailem. Přejeme vám radost při nakupování v klidu domova.